Beoordelingen van Cafetaria Vlakkers Druten

Recente recensies

4.0
J.E.H van de weerd
5 februari 2023
James vd pasch
3 februari 2023

Ik heb de kapsalon op gegeten en kwam er een uur later er aan alle kanten weer uit en 24 uur op bed gelegen ik denkt dat de shoarma bedorven is geweest.

Anoniem
1 februari 2023
Jeroen
30 januari 2023

Hamburger speciaal kon iets meer curry gebruiken, naast de mayo.

Paul
27 januari 2023

Heerlijk eten, goede service en altijd netjes op tijd!

Dennis
27 januari 2023

Dit keer minder vlees niet helemaal veel harde stukjes zeem oude groenten

AP
27 januari 2023

De pizza en de kapsalon waren lekker, al had de pizza krokanter mogen zijn. De bezorging was erg vriendelijk en netjes, maar dit was de tweede keer dat ze 20 minuten te vroeg waren nadat we specifiek een tijd gekozen hadden ipv zsm.

joeri
25 januari 2023

was lekker en goed

Fleur
24 januari 2023

Altijd sneller dan verwacht, kwaliteit en service ook altijd goed en daarnaast zijn het gewoon ook nog eens hele geschikte kerels! Bedankt!

Sabine schiks
23 januari 2023
Reggy van Eck
22 januari 2023

Eten was niet erg warm!!!! Zou fijn zijn, als dat de volgende keer wel zo is. Anders ergens anders eten bestellen!!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
19 januari 2023

Uitstekend eten en op tijd bezorgd en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail of het wat uitloopt en de bezorging tijdvak

Ric
17 januari 2023

Niet erg warme en slappe snacks/friet, er miste saus bij een van de snacks en bij andere juist heel erg veel saus gebruikt.

Patrick Van Coolwijk
15 januari 2023

De kapsalon met kip waren de frietjes niet doorgebakken of nog rauw,dat geld ook voor de super oorlog zaten oom rauwe frieten bij. En weinig of geen saus in de kapsalon.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ersel
15 januari 2023

Super snel en super lekker!

J.E.H van de weerd
11 januari 2023
Kim
10 januari 2023

We hadden 4 pizzas besteld en deze waren echt heerlijk. Beter dan normaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AH
9 januari 2023
Lisette
9 januari 2023

koud en driekwartier later geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guusje Van Dinteren
7 januari 2023
Lisa
5 januari 2023

De bezorging was super snel. Echter was de friet koud, de flesjes zijn niet geleverd maar zijn blikjes geworden voor het zelfde bedrag. Tegenvaller!

Mithat Coskun
4 januari 2023
Marcel de Vaan
3 januari 2023

Lekkere pizza en de bezorging ook netjes optijd!

Ic
2 januari 2023

Friet was lauw en slap en verkeerde pizza ontvangen. Meer dan 2 uur moeten wachten op de juiste pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
2 januari 2023
Maikel
1 januari 2022

Bestelling was ruim een half uur te laat, daardoor ook koud geworden. (Uiteraard even telefonisch contact gehad en mij werd verteld dat de bestelling net de deur uit was gegaan)Dit was exact hetzelfde als de vorige keer (nu 3 koude broodjes shoarma, vorige keer 6 lauwe pizza’s) ! Bij afhalen is het misschien beter, laten bezorgen in ieder geval niet meer door Vlakkers! Erg jammer! Volgende bestelling niet meer hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fieke freriks
31 december 2022

Het kwam te laat en het eten was koud

Kevin
31 december 2022

We moesten uur wachten op het eten!

Michael Claasen
31 december 2022

Was erg lekker 😋

Geert
30 december 2022

Zoals altijd. Top

Moutasem
29 december 2022

Super

Roland
29 december 2022

Was weer lekker 👍

Britt
26 december 2022

Hele kleine simpele bestelling geplaatst. Word de friet vergeten. 2 keer moeten bellen ervoor, na eerste keer bellen was het er na half uur nog niet namelijk. Een uur later hadden we de friet. Geen sorry niets! Jammer..

Mike
26 december 2022

Kansloos bedrijf. Vaak opnieuw geprobeerd maar nu is de kous echt af. Ontbrekend eten, word niet naar opmerkingen gekeken en als klap op de vuurpijl vandaag 2e kerstdag gezellig in 2 delen gegeten met het gezin wegens het niet lezen van opmerkingen. Als je ze lichtelijk geïrriteerd opbeld word er gezegd; dan bestel je hier toch niks meer. Gaat ook niet meer gebeuren. Belachelijke service en klantvriendelijkheid.

Michael Diehl
22 december 2022

Ik miste 1 bakje knoflook 😔

Marcel
21 december 2022

Lekker en vers en snelle bezorging!

James vd pasch
20 december 2022
A v Osenbruggen
20 december 2022

Het eten was niet erg warm

Edyta
18 december 2022

Pyszne jedzenie szybka dostawa. Polecam

Maks
16 december 2022
Gijs
15 december 2022
Coskun
14 december 2022
Kyra Van Lent
12 december 2022

Ik had voor een tweede keer een friet stoofvlees besteld, en weer was deze koud afgeleverd. Jammer.

Marja
6 december 2022

Pizza was weer lauw,zelf maar ff oven gedaan, was verder heerlijk

Ad Snaphaan
5 december 2022

Nbedanktetjes afgeleverd en goed warm bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Toon
4 december 2022
G. Verhoeven.
4 december 2022

Goed, erg lekker en snel

Jarno Van Der Hoogt
3 december 2022

Voedsel was te laat dus het was lauw warm en de pizza was niet wat besteld was

Evelien
2 december 2022

Super lekker! De frites was heerlijk doorbakken De met en zonder kaas was goed gegaan En het was nog warm toen het bezorgd werd Met zorg en aandacht bereid. Dank!

Tim
29 november 2022
V Dinteren
28 november 2022

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond van der Hoogt
26 november 2022

We hebben altijd overwegend goede ervaringen met Vlakkers maar vanavond was het geen goede beurt. Eten was nog maar net warm en al te snel afgekoeld. De gevraagde whiskeysaus was werwisseld met knoflooksaus en bij de kapsalons was de chilisaus nogal weinig. Pizza’s waren ook te ver afgekoeld. Begrip voor drukte maar helaas ten koste van de kwaliteit.

D. Rutgribk
21 november 2022

In tegenstelling tot wat we gewend zijn kwam deze bestelling veel te laat. Heel onhandig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
20 november 2022
Toon
20 november 2022
Maaike
18 november 2022

Ons eten laten bezorgen, kwam er een jong iemand aan de deur die niet eens wist hoeveel het koste. En ook geen wisselgeld bij zich had. Online aangegeven dat wij niet gepast zouden betalen. Beetje vervelend. Veder is het eten prima.

Evelien Wijers
18 november 2022

Heerlijk! De frites mag verder doorgebakken. Als dat zo is, dan zijn het dik 5 sterren voor de kwaliteit!

Linssen
17 november 2022

Na bijna een uur kwam onze bestelling aan. Jammer dat het als koud was. Nadat we ons eten hebben opgewarmd wast het lekker.

Joris
7 november 2022

Was erg goed👍🏻👌🏻

Toon
6 november 2022
Chantal
5 november 2022
Brenda
5 november 2022

Fantastische pizza’s. Goed belegd. Warm bij bezorging! Top.

Rainers Ustinkins
1 november 2022

Disgusting, microwaved and cold food. Fries were hard and inedible.

Daniëlle
31 oktober 2022

Bestelling was er snel en was weer heerlijk en we werden verrast met een leuk cadeautje. Ik vind het alleen zo jammer dat de bezorgkosten zo hoog is. We woonde eerste in Druten daar hoefde we geen bezorgkosten te betalen en nu €4,- waardoor het nu minder aantrekkelijk is om te bestellen.

Hooftman
31 oktober 2022

Snel bezorgd, pizza nog warm, frietjes nog knapperig en smakelijk. Ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joanna
29 oktober 2022

Bestellt voor 18.00 maar bezorger kwam om 17.45 , saus was over de hele pizza uitgelopen en pizza dozen waren gepletteerd. Jammer dit

Michelle
28 oktober 2022

Helaas ontbraken de frietjes bij inze mix schotel, dus heb ik gebeld naar Vlakkers om dit te melden. Wat super netjes was is dat ze nog wat frietjes zijn komen brengen.

V Dinteren
25 oktober 2022

Superlekker!

Bas
22 oktober 2022

Te Laat bezorgt, + Koud eten... Jammer!

Lamers
21 oktober 2022

Jammer dat jullie geen oliehoorn curry hebben

Joanna
20 oktober 2022

Laatste bestelling was niet goed gelukt maar deze weer erg lekker !

Patrick Artz
18 oktober 2022

Altijd prima en lekker eten

Geurts-Thijssen
13 oktober 2022
M.
12 oktober 2022
Joost
8 oktober 2022

De doos was nat en de pizza gedeeltelijk ook. Waarvan weet ik niet. Meestal wel prima om te laten bezorgen maar nu niet

V dijk
2 oktober 2022

Ene helft vd bestelling klopte ,andere helft totaal iets anders geleverd. Gebeld en kreeg alleen de topping na 30 min geleverd waardoor de pizza ql koud was. Weer gebeld,eerste reactie..het is druk. Uiteindelijk overlegd met iemand anders en een nieuwe pizza gekregen. Ben beter van ze gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Toon
29 september 2022
Maartje
28 september 2022
Geen
25 september 2022

Goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
18 september 2022

Sneller dan verwacht

dorus
16 september 2022

Top Pizza, lekker en goed belegd verbeterpunt: pizza zou 1940 klaar zijn. toen ik aankwam nog moeten wachten toen werd hij pas gemaakt helaas

Nvt
16 september 2022
Schiks
10 september 2022

Alles zat onder de knoflook saus. Beide frikandel speciaal uit het bakje gevallen

Michael
10 september 2022

Was gewoon prima😉

Claudia
9 september 2022

Weer heerlijke pizza's op. Echt een aanrader

Nan
4 september 2022

Bestelling liet even op zich wachten . Eten was niet warm. Jammer genoeg ontbrak er een pizza en een snack. Wel redelijk snel nagebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dyanne
4 september 2022

Konden het snel ophalen, hoeveelheden en kwaliteit is ook super.

van Hulst
3 september 2022

Snelle bezorging, alles goed warm.

Michelle van Os
3 september 2022

Rond 17 20 zou ons eten klaar zijn en ik was er om 17 14 uur , toen stond het al in een zak klaar. Toen we thuis kwam was het al niet meer zo super heet. Ook hadden we opmerkingen geplaaste zoals extra tomaat (wat niet was gebeurt) en een beetje chilisaus, terwijl ze er veel op hadden gedaan. Verder was het prima. Maar wel jammer dat er niks met de opmerkingen is gedaan en dat het eten te vroeg klaar was

Burak c
30 augustus 2022

Overheerlijke kapsalon

Eugene Janssen
29 augustus 2022

Over het algemeen lekker, maar viel nu voor de tweede keer achter elkaar een beetje tegen. Frikandel speciaal op de kop in het bakje + friet saté waarbij de sate in de zak zat en niet in het bakje + doner speciaal met wel erg weinig doner. Hopelijk volgende keer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
28 augustus 2022

Bestelling snel gekregen, ook was alles heerlijk klaar gemaakt zoals het hoort. Aardige mensen en altijd goed eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van Sonsbeek
27 augustus 2022

Friet was goed gebakken en nog warm. Pizza pollo, kip in kleine stukjes over de pizza verdeeld en groente lekker knapperig.

Iris
27 augustus 2022

Het eten was lekker maar aan de koude kant toen het werd bezorgd wat deze keer ook langer duurde dan was aangegeven. Normaal geen problemen dus het zal toeval zijn. Verder dus wel erg lekker!!

Monica
25 augustus 2022

Heet en lekker!

V Dinteren
24 augustus 2022

Ben altijd super tevreden maar deze keer ging het mis, 2 aangebrande pizza's in een tas vol knoflooksaus... hopelijk de volgende keer weer als vanouds...

Hans
22 augustus 2022
Rianne
21 augustus 2022

Snelle verzorging door een vriendelijke jongen. Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
20 augustus 2022

Heerlijke pizza's echt een aanrader.

Nvt
15 augustus 2022

Perfect!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Dinteren
14 augustus 2022

Weet niet wie er zaterdagavond gekookt heeft, maar we kregen een heerlijke kipdöner schotel speciaal schotel, dit was de beste van allemaal! (vergeleken met de vorige die ook al lekker waren) Pizza pollo ook perfect, lekkere bodem, goed gevuld, top! Ga zo door!

Rambo
13 augustus 2022

Eten super lekker goed te eten ondanks de drukte

Tummie McTummienator
12 augustus 2022

Geachte heer, mevrouw, Snijden dat ding! Desalniettemin heeft het avondeten gesmaakt!

Daan Engelen
9 augustus 2022
Sander B
8 augustus 2022

Snel bezorgd, lekkere pizza's!

P
6 augustus 2022

Shoarma te hard doorgebakken(aangebrand) en broodje half verbrand.

Reggy van Eck
6 augustus 2022

Shoarma hawaii schotel besteld, gewone gekregen. Broodjes waren erg hard!.

Jeff
3 augustus 2022

Altijd goed eten en service.!!

Van Driel
3 augustus 2022

Erg lekker! Beetje weinig frietjes voor 4 personen. Hadden een schotel voor 4 personen besteld maar lagen maar 2 stokjes op....beetje onhandig dus.

Mark
24 juli 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Meulenbelt
19 juli 2022

Hele fijne bezorging en heerlijk warm eten.

Bianca Dekkers
19 juli 2022

Half 6 besteld, verwachte aankomsttijd 18:10 uur, 18:30 uur gebeld waar de bestelling bleef,werd verteld dat de bezorger net weg was gereden, 19:00 uur aankomsttijd. Een half uur van Druten naar Beneden-Leeuwen?? Dit is de laatste keer dat ik bij jullie bestel, onacceptabel!

Reggy van Eck
18 juli 2022

Was weer heerlijk!!! Zo fijn als je via jullie site bestelt, dat het altijd in no time WARM bij ons op tafel staat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin Veenendaal
16 juli 2022

Snel bezorgd 👍🏽👍🏽

max hof
12 juli 2022

griekse salade mag wel wat beter dan de weinige blokjes kaas erin

Johan
9 juli 2022
Ana
9 juli 2022
Joanna
6 juli 2022

Alweer erg lekker!

Ana
2 juli 2022
Jansen
2 juli 2022

Top

Michael
1 juli 2022

Vrijwel perfect 💪

LM
26 juni 2022
Michael
24 juni 2022

Döner en friet uitmuntend Kip saai

Roland
21 juni 2022

Top weer, supersnel geleverd en friet in overvloed:) we hebben allemaal weer een vol buikje, en hebben er van genoten. Pizza was super lekker👍

Angelien
20 juni 2022

Bestelling kwam 40 minuten te laat. Inhoud was niet meer goed van temperatuur, friet was koud. Nee er niet lekker van gegeten:(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
19 juni 2022

Duurde 60 min en kreeg het verkeerde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
16 juni 2022

Duidelijk erbij gezet dat we de saus OVER de friet wilden, helaas niet gebeurd.

Maikel
12 juni 2022

Pizza was ipv 17.30 uur er al om 16.30 uur…ruim een uur te vroeg! Pizza besteld voor de kinderen aangezien wij niet thuis waren, kinderen hebben de pizza toch maar aangenomen….normaal gesproken is het altijd prima maar dit was voor de kinderen wel jammer…op de bon stond de juiste tijd (17.30 uur)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V Sonsbeek
12 juni 2022
Jos
6 juni 2022

Altijd heerlijk en netjes bezorgd. Dikke 10

Antoinette
6 juni 2022

We bestellen vaker bij de Vlakkers en laten het dan in Boven Leeuwen bezorgen. We houden altijd rekening met vertraging wanneer we op een zondag bestellen en al helemaal op een feestdag. De bezorgtijd die we hadden aan gegeven was 17.30 uur en dan rekenen we altijd al een half uur a 3kwartier in dat het later wordt dat die tijd. En dat klopte ook dus daar was niets mis mee. Echter was ons eten koud. Zelfs de frikandel die onder het supertje lag was koud. Ik ben meestal geen zeurkous maar dit vond ik niet echt gepast. Dus even een telefoontje naar de zaak en daar werd mijn klacht met een excuus ontvangen. Tevens zouden ze een nieuwe maaltijd laten bezorgen. Maar vanwege de drukte kon dit wel tot een uur duren. Niet erg het is niet anders. We wilden gewoon een warme maaltijd. Nog geen 5 minuten later ging de telefoon en onze nieuwe maaltijd zou binnen 20 minuten bezorgt worden en nog geen 20 minuten later stond de bezorger op de stoep. Wederom met excuses van de zaak die wij natuu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M joling
6 juni 2022

Verkeerde bestelling ontvangen. Daarna juiste bestelling met koud eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop van Rijn
5 juni 2022

Bezorging duurde veel te lang. We bestelde om 17.00 uur. Toen werd er al aangegeven dat het lang ging duren. Het zou er ook 18.05 uur zijn. Uiteindelijk was het eten er pas 18.35 uur. 1,5 uur vaag te voren bestellen is naar mijn mening veel te lang voor friet/Pizza bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monica
2 juni 2022
Charly
29 mei 2022

Complimenten .alles super en lekker

?
27 mei 2022

Voor de zoveelste keer de verkeerde bestelling en ontbreken van

anoniem
25 mei 2022

Slappe friet, niet goed doorbakken. Echt smerig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
25 mei 2022

Een uur te vroeg bezorgd. Beter op de bezorgtijd letten.

Colinda
23 mei 2022

Snelle bezorging, heerlijk eten en erg vriendelijke bezorger. Helemaal TOP!

Raymond
21 mei 2022

Jammer dat in de Calzone van vanavond per ongeluk kipdöner was gedaan. Ik begreep al niet waarom t zo anders smaakte dan normaal. Calzone half opgegeten daardoor. Kipdöner is echt niet mijn ding.

guus
18 mei 2022

half 6 aangegeven waren er om 5 uur en miste een kapsalon en mijn turkse pizza was nat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aswin
7 mei 2022

De friet en snacks waren niet heel warm.

Mariska
6 mei 2022

Bestelling was een half uur te vroeg , mijn man was nog niet thuis, bestelling niet geaccepteerd. Zou opnieuw gemaakt worden , maar een kwartier later kwam hij weer met de bestelling ( alsnog te vroeg )en was gewoon warm gehouden ! Conclusie,Was allemaal slap en half warm ik geef niet voor niks een tijd aan !

Aswin
1 mei 2022

Zeer snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Peeters
1 mei 2022

De frieten waren meer aan koude kant dan warm .sorry dit moet opschrijven .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Slieoenbeek
27 april 2022

Verkeerde levering

Paul
25 april 2022

Wij bestellen voortaan altijd bij vlakkers. Duidelijke website, snelle bezorging en vriendelijk personeel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggy van Eck
25 april 2022
Janssen
24 april 2022

Niet zoals we gewend zijn. Slappe friet slappe snacks. Friet rook ook vies leek wel gebakken in oud vet. Zeer teleurgesteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggy van Eck
18 april 2022

Mis alleen al 2 keer het gratis blikje fris of geld die actie niet meer!😉 Staat er wel bij nog steeds.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters ah
8 april 2022

Er kan niets verbeteren

PatDtuten
2 april 2022

1 item van bestelling niet geleverd en slappe frietjes. Locatie binnen 3 minuten met auto van cafetaria

T
2 april 2022

Om 1715 gevraagd om te bezorgen. Dan pas is iedereen thuis van het werk. Kom ze om 1645 uur half uur vroeger. Erg vervelend. Vraag niet voor niets een tijd aan. Kunnen dus niet op tijd leveren.

Charly
2 april 2022

Alles toppy.super

Marco Bourgonje
28 maart 2022

Top

Ruud Lam
24 maart 2022
Rafaël
23 maart 2022

3 kwartier later bezorgd als dat in de mail stond. Gebeld om te vragen wanneer het eten kwam, toen waren ze erg bot aan de telefoon. Eten was koud

Anita
22 maart 2022
Kyra
20 maart 2022

Frietje stoofvlees besteld, stoofvlees was erg lekker, friet was nagenoeg koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
20 maart 2022

Vorige keer juiste tijd bezorgd en warm. Vandaag lang moeten wachten en was het eten al lauw. Waarschijnlijk door de drukte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marian
17 maart 2022

Snel, warm, en lekker

Natalia
13 maart 2022
Roland
4 maart 2022

Het was weer lekker.😋 Wel jammer dat stempels zo niet op mijn kaart komen. Die krijg je alleen bij ophalen.

Sandra
28 februari 2022

Zeer vriendelijk, snel en goede kwaliteit!

Michelle Van Os
27 februari 2022

Lekker gegeten! Pizza oogde wat nat, maar smaakte prima.

Marleen
21 februari 2022

De allerbeste! Ook de beste kapsalons!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
20 februari 2022

Voor het eerst koud en nat eten. Smaak was daarom niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
14 februari 2022

Super snel! Warm en lekker!

Roel
12 februari 2022

Was lekker van smaak maar afgekoeld anders was het beide met 5 sterren beoordeeld

.
7 februari 2022

Het eten was weer goedkoopste altijd. Helaas was de bezorging wederom te laat.

Reggy van Eck
30 januari 2022

Supersnel bezorgd en weer erg lekker. Als je zo bestelt, is het eten veel warmer!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
29 januari 2022
Joanne
28 januari 2022
Bianca
27 januari 2022
Ano
24 januari 2022

De zoveelste keer dat de helft van de bestelling maar in de tas zit

Mithat Coskun
23 januari 2022
Marielle
23 januari 2022

Duurt heel lang en alles was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lelieveld
23 januari 2022

Zeker 1 uur moeten wachten, en er zat heel veel vet bij de shoarma, helaas

Colinda de Reuver
20 januari 2022

Altijd top service en super vriendelijk

Petra Zondag
20 januari 2022

Het was heerlijk!!

Johan van Veenendaal
19 januari 2022

De frites waren niet goed doorbakken, slap en smakeloos. De vlammetjes waren daarentegen te ver doorbakken en 2 waren zelfs helemaal leeggebakken. Verder werden slechts 5 kipnuggets geleverd ipv 6. Tot slot heb ik het gevoel dat de prijzen zijn gestegen en de kwaliteit achteruit is gegaan. Geen goede ontwikkeling!!! Ik hoop dat jullie snel weer aandacht besteden aan kwaliteit!! Erg jammer, wij zijn veel beter gewend van jullie.

Odin
19 januari 2022

Heerlijke pizza's!

Reggy van Eck
16 januari 2022

Voor het eerst kipdoner speciaal schotel besteld. Super lekker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pizza
16 januari 2022

Het was lekker maar de friet mag iets krokanter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura Kuipers
16 januari 2022

Ik had een broodje shoarma besteld en kreeg een kapsalon verder geen op of aanmerkingen alles is verder prima

Mithat Coskun
15 januari 2022
A.
14 januari 2022

Eten was bijna koud en de friet slap.

Wouterse
11 januari 2022

Langere bezorgtijd dan aangegeven en de friet was ook niet warm meer.

Lee
10 januari 2022

We hadden voor 10 euro hotwings besteld 12 stuks, maar hebben er maar 6 ontvangen. Rest was prima en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggy van Eck
10 januari 2022

Was niet erg warm, maar wel lekker gelukkig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
8 januari 2022
Mithat Coskun
7 januari 2022
Patrick
6 januari 2022

Goed op tijd bezorgd heerlijk gegeten, zeker een aanrader.

Roel
3 januari 2022

Goede service, makkelijk online bestellen, lekkere pizza's, bezorging was iets lager beoordeeld miste een stukje van de bestelling is later gebraacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De vaan
2 januari 2021
Jan
2 januari 2021
Toos Toebast
1 januari 2021

Voor het eerst besteld was keurig en snel bezorgd na een mailtje met de tijd was erg lekker en we bestellen vaker

Suzan
1 januari 2021

Eten kwam lauw aan en was bijna koud toen we gingen eten

Roland W
31 december 2021

Duurde wel erg langs voordat het er was dit keer. En als je een bericht er bij zet met wensen en ze dat gewoon totaal niet lezen is dat toch erg jammer smaakt het toch net minder om

Finn
29 december 2021

Goed hete friet en snelle bezorging! Wel jammer dat er qua verpakking veel plastic gebruikt word.

Jan van Wees
28 december 2021

Ik geloof best dat het de dag na kerst erg druk is, maar geef dat dan aan. We hebben nu ruim anderhalf uur zitten wachten op lauw eten. Dat vind ik jammer en is niet wat ik van jullie gewend ben.

Gijs
25 december 2021

Top, snel geleverd en smaakte prima.

Dees
23 december 2021

Het eten was koud, de bestelling klopte niet en duurde echt lang...... allemaal dingen die ik van jullie niet gewend ben maar toch wil zeggen

Dries
19 december 2021

Prima kwaliteit. Op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evie
19 december 2021

Bestelling zou om half 6 bezorgd worden. Deze werd echter al om 17.05 bezorgd. Gezelschap was nog niet compleet, dus gastheer heeft dit aangegeven. Bezorger heeft de friet weer meegenomen en exact dezelfde friet opnieuw gebracht om 17.40. De friet was nu koud en taai en duidelijk al te lang onderweg. Gebeld en er is een uur later nieuwe friet bezorgd, dus netjes opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorris
19 december 2021

Leker

Patrick Van Coolwijk
13 december 2021

Normaal nooit geen klagen,maar nu shoarma te hard en door gebakken. Niet lekker dus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gijs
11 december 2021

Koud, geen drinken, jammer.

Renkens
10 december 2021

Al een paar keer aangegeven graag de saus over de friet maar dit wordt niet gedaan. Ik had al aangegeven graag een rundvleeskroket ipv een goulashkroket (vorige keer gekregen) nu kreeg ik volgens mij een vegakroket BAH.. Hebben jullie wel rundvleeskroketten?

J.E.H van de weerd
9 december 2021
Gijs
6 december 2021

Was weer top, goed eten en vriendelijke vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olav
5 december 2021

Heerlijke pizza's en goed belegd en netjes op tijd bezorgd :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jordi
5 december 2021

Eten was koud, en ruim 1.15 uur te laat bezorgd! 2x moeten bellen om te vragen waar het blijft..... jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicolette de Vroedt-de Dreu
30 november 2021

We werden Welkom in Druten geheten, zo leuk! En het was heerlijk.

De jong
30 november 2021

Was weer top 👍

L
29 november 2021

Snelle bezorging, maar de friet was dit keer helaas koud. Zijn we eigenlijk niet gewend van ze.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Lieskamp
27 november 2021

Goede friet met snack. Bezorging is in orde.

Cxcvhtd fdcvfd
25 november 2021
Cor Franssen
24 november 2021

Zeer fijne zaak met top personeel

Patrick Van Coolwijk
23 november 2021

Altijd vriendelijk en nog voor de aangegeven tijd bezorgd.

Ana
23 november 2021
Esther
21 november 2021

Bestelling voor 17.30 was er al om 16.45. Niet iedereen was op dat tijdstip aanwezig. Friet was half rauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Toon
20 november 2021

De Durum was koud Pizza was niks op aan te merken

PJ
15 november 2021

lekker en optijd geleverd maar jammer dat je voor 2 bakjes saus betaald en 1 geleverd wordt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remco
14 november 2021

Bezorging keurig op tijd. Tip: Als het koude drinken op de hete frietjes ligt, wordt de friet koud. De bestelling was niet helemaal correct, een blikje drinken gekregen in plaats van een flesje. Verder was het lekker. :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca Dekkers
14 november 2021
Klant
1 november 2021

De bezorging was keurig optijd, maar de frietjes waren wel wat aan de koude kant. En als dan blijkt dat ze de pizza zijn vergeten is dat nog een hele toer om die nabezorgt te krijgen. Je gaat dan opnieuw de bestelling in met het gevolg dat je weer een uur moet wachten. Dat is zeer slecht. Bij fouten graag een snelle reactie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggy van Eck
31 oktober 2021

Was weer erg lekker en warm!!! Fijn dat het zo snel wordt gebracht, als je via eigen site besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin
28 oktober 2021

Friet was slap, zacht en niet te eten.

T
24 oktober 2021

Aub tijd leveren dat je besteld en uitloop van 15 min later kan door drukte maar geen 30 min eerder mensen bestellen niet voor niets speciaale tijd. Dus tip als tijdlijn van half 6 vol zit deze sluiten voor bezorgen en niet bestellingen erbij doen die je dan maar 30 min eerder gaat bezorgen.

Richard
22 oktober 2021

super lekkerrrrr......snel gebracht, vriendelijke bezorgers

xx
19 oktober 2021

Gebeld toen was bezorgen om 18.00 niet mogelijk on-line besteld levering om 18.10 dus toch goed gekomen.

Nina Straten
9 oktober 2021

Ruim 30 minuten telaat bezorgd. Friet was slap en lauw

Sylva
3 oktober 2021

Patat was erg droog en lauw. Broodje shoarma viel ook tegen. Broodje was erg droog en het vlees was volgegooid met kruiden, waardoor het erg zout was. Broodje Doner was ok. Ik zal hier helaas niet meer bestellen :(

Niels
2 oktober 2021

Het eten was koud

G van Venrooij
18 september 2021

Makkelijk te bestellen in de app, kwaliteit is erg goed, en de bezorging binnen de tijd die email aangaf, vriendelijk.

Anton Lamers
12 september 2021

De pizza was deze keer magertjes belegd met tonijn

Geert van Venrooij
10 september 2021

geen verbeterpunten

Claudia
5 september 2021

Heet en weer lekker eten!

L
2 september 2021

Gewoon heel lekker

Chantal
16 augustus 2021

Ik had 3 pizza's besteld waaronder een pizza fantastica met ham en champignons voor mijn 2 kids. Helaas de goedkopere Lombardo met ham en ui gekregen. Ui lusten ze niet. De pizza is daardoor grotendeels in de vuilnisbak beland. Had kunnen bellen voor een nieuwe, maar dan hadden we daarop ook weer 45 min kunnen wachten. Ook niet erg gezellig pizza eten als je niet gezamenlijk kunt eten. Maar ja nu hadden ze ook amper wat op. Erg jammer.

Reggy van Eck
16 augustus 2021

Was lekker. We bestellen altijd grote schotel, maar deze keer weinig vlees!!! Anders hebben we er ruim genoeg aan met 2 personen, nu was het delen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willie van Beuningen
13 augustus 2021

Het was goed, de mix schotel krijg je niet alleen op.

Silvia
8 augustus 2021
Reggy van Eck
8 augustus 2021

Was weer erg lekker. Als je via eigen site besteld, wel lekker warm en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merel
6 augustus 2021

Vriendelijk en op tijd bezorgd, Pizza's waren heerlijk, frites kan beter qua smaak, beetje muf

Lis
31 juli 2021

Alles oke. Niet speciaal héél goed. Maar gewoon oke.

Pont
21 juli 2021

De pizza’s waren niet krokant gebakken. Ze waren taai.

Anoniem
20 juli 2021
J.E.H van de weerd
19 juli 2021
Joop
18 juli 2021
Jan
11 juli 2021

Lekker gegeten en meer als genoeg. Ook bezorging was redelijk op tijd. Echt voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jurgen Krosman
10 juli 2021
Reggy van Eck
4 juli 2021
Jan
28 juni 2021

Normaal zijn we altijd erg tevreden maar gisteren waren de Frietjes koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reggy van Eck
28 juni 2021

Was lekker en warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

???
27 juni 2021

was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Krosman
20 juni 2021

Was eerder dan ze zeiden en was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ann
12 juni 2021

M’n satésaus lag all over the place in het zakje. Was jammer. Verder wel prima.

JJ
11 juni 2021
Ana
11 juni 2021
Saskia
9 juni 2021
René
4 juni 2021

Top eten, snel bezorgd, goede prijs kwaliteit verhouding

Van Eck
26 mei 2021

Beter om via eugen site te bestellen. Duurt minder lang tot bezorging en eten is goed en lekker warm!

......
25 mei 2021

Eten was koud, bezorging zeer slecht eerst wordt je gebeld eten staat vóór je deur wat blijkt hebben ze het bij een verkeerd adres voor de deur gezet vervolgens nog bijna drie kwartier moeten wachten tot we het eten hadden en toen was het nog koud ook zal hier niet gauw nog eens bestellen

Wendy
20 mei 2021

Kwaliteit en bezorging zijn altijd goed. Wel jammer dat geregeld de verkeerde saus bij de kipdönerbox wordt geleverd. Vandaag helaas weer geen chilisaus 😢.

joop
4 mei 2021